La revista digital de l’escola Frederic Mistral – Tècnic Eulàlia

Sabeu qui era l’Antoni Tàpies?

L’alumnat d’I4 ha estat descobrint la seva obra tot fent una visita a la Fundació Tàpies i a l’escola han estat aprofundint en l’obra d’aquest artista. 

Els nens i les nenes han trobat en les obres abstractes d’aquest famós artista català una bona manera d’expressar-se a través de nous elements iconogràfics (signes d’escriptura, petjades…) i procediments tècnics (noves superfícies, ús d’objectes quotidians …). 

https://fundaciotapies.org/

Sabeu qui és la Susana Solano?

Els nens i nenes d’I4 també han tingut l’oportunitat de conèixer la seva obra i de crear diverses peces individuals i col·lectives. Algunes persones de l’equip de mestres van anar a la inauguració de la seva obra a la Fundació Vila Casas, us animen a anar i gaudir de la seva obra.

https://www.fundaciovilacasas.com/ca/exposicio/anonims

El passat divendres, 16 de febrer, vam inaugurar l’exposició al porxo del pati de Infantil. La podeu visitar al llarg de tota la setmana vinent, a l’hora habitual d’entrada i sortida.

Hi esteu tots convidats i convidades! 

EACS (Espais d’aprenentatge compartits)

Alumnes de primer i segon de primària.

En aquest segon trimestre continuem amb els EACS. Sabeu què són? Ho recordeu?
Refrescarem la memòria… El treball per espais permet als nens i nenes participar activament en la construcció del seu aprenentatge.

Alhora afavoreix l’aprenentatge, la descoberta de nous interessos, el respecte a la diversitat i l’enriquiment de les conductes socials. Aquesta metodologia permet que l’alumnat de diferents edats, de primer i segon, formulin hipòtesis, investiguin, parlin, arribin a acords, experimentin… A més, cadascú segueix el seu ritme i el nivell que li permet el seu desenvolupament maduratiu, però amb la col·laboració i cooperació de tot el grup.

Els espais d’aprenentatge afavoreixen la inclusió; tothom pot desenvolupar tasques sense sentir-se exclòs. La tria i disposició de materials específics de diferents àmbits (Pitàgores, paraules, tecno i storytelling), afavoreix el desenvolupament transversal de competències a partir dels seus interessos personals.

Tots i totes nosaltres gaudim molt i esperem el dia d’EACS amb moltes ganes!


Mireu, mireu tot el que fem.